Celem Regionalnej Izby Gospodarczej w Sieradzu jest profesjonalne i kompetentne realizowanie usług informacyjnych i doradczych dla przedsiębiorców oraz osób podejmujących działalność gospodarczą .
Gwarancją realizacji powyższego celu będą:
- wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom Klientów poprzez podejmowanie działań zapewniających spełnienie wymaganego poziomu satysfakcji z realizowanych przez Regionalną Izbę Gospodarczą usług informacyjnych i doradczych ,
- zapewnienie odpowiedniej infrastruktury technicznej,
- sprawny i rzetelny przepływ informacji wewnątrz Izby
- ustanowienie przejrzystej struktury organizacji, uprawnień i odpowiedzialności, wynikającej z podejmowanych zadań, umożliwiającej ciągłą analizę potrzeb i optymalizację przyjętych rozwiązań,
- wykonywanie zadań poprzez określanie, ustalanie i wdrażanie czytelnych, jednoznacznych procesów,
- zapewnienie skutecznego systemu zarządzania zasobami.
Władze Regionalnej Izby Gospodarczej w Sieradzu zobowiązują się do spełnienia wszelkich wymagań oraz zapewnienia zasobów niezbędnych do skutecznego wdrożenia, utrzymania i doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2009.
Cele
W celu spełnienia wymagań klienta zaplanowano cele polityki jakości:
Celem strategicznym jest profesjonalne i kompetentne realizowanie usług informacyjnych i doradczych dla przedsiębiorców oraz osób podejmujących działalność gospodarczą .